Amazon, kendi platformunda orijinal ürünler satıldığından emin olmak için yetkili tedarik zincirinden alınan ürünlerin satılmasına izin veriyor ve bunu tüm politika ve prosedürlerinde belirtiyor. Orijinal ürünler satıldığından emin olabilmek için de belirli dönemlerde satıcıların mağazalarında sattıkları ürünlerin satın alım faturalarını sorguluyor. Böylelikle ürünler gerçekten de yetkili tedarikçilerden alınmış orijinal ürünler mi kontrolünü sağlayabiliyor.
Peki yetkili tedarikçi kimlerdir?
1) Markanın kendisi
2) Distribütör
3) Bayiler
Markayla anlaşmalarını yapmış distribütör ya da bayilerinden ya da markanın kendisinden ürünlerinizi alıp satışlarınızı yaptığınızda, ürünlerinizin orijinalliği ile ilgili bir soru işareti oluşmayacağı için Amazon’daki ticaretinizi doğru temellere oturtabilir ve sürdürülebilir hale getirebilirsiniz.
Peki faturalarınızın Amazon’un gözünde geçerli olması için belgede hangi bilgiler olmalı?
1) Şirketinizin adresi (Amazon hesabınızda kayıtlı olan ile aynı)
2) Şirketinizin Yasal bilgileri
3) İletişim bilgileriniz
4) Yetkili tedarikçinizin adresi
5) Yetkili tedarikçinizin iletişim bilgileri
6) Yetkili tedarikçinizin web sitesi
7) Ürünün adı / adedi (Amazon’da sattığınız ve stoğunuzdaki toplam adedi karşılayabilecek şekilde)
Amazon’daki ticaretinizi sağlam temellere dayandırmak ve aklınızdaki tüm soruları sormak için 15 dakikalık ücretsiz görüşmelerimize katılabilir veya Youtube kanalımızdan dilediğiniz soruları yorumlarda bize sorabilirsiniz.
Herkese bol karlı satışlar dileriz.
留言